just nu;

- Lyssnar på en låt som heter The Brightest Green
- Har druckit alldeles för mycket cola
- Har sminkat mig jättefint, enligt mig iaf. Faktiskt imponerad.
- Brightest Green byttes till Peacock av Katy Perry.. eh, ah.
- Har äntligen styrt upp mina naglar igen. (Egentligen hör inte det hit, eftersom det här handlar om Just nu, w/e)
- Har kastat de äckliga chipsen som jag yttrat mitt hat emot ett tag nu. Yay.
- Precis insett att det var alldeles för länge sen jag var på konsert.. all time low i Augusti, INTE OKEJ!
- Precis insett att jag borde skaffa mig ett liv dessutom. DET NI.
- Precis insett att jag mår rätt bra idag, och igår med. Kaoset har lagt sig.
- Vill ha helg nu.
- En månad med världens bästaste finaste.

FETT VÄRT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0