You're gonna catch a cold, from the ice inside your soul.

De senaste veckorna har passerat som i en dimma, jag har typ ingen tidsuppfattning. Ingen aning om vad som är vad och förvirringen är total. Men jag antar att det kan vara så, det borde väl gå över.
Jag är så jävla arg, arg på allt och idag har jag bara suttit och storgråtit för mig själv. Jag gråter sällan, jag har svårt för känslor. Men idag brast det, det rinner alltid över någon gång. Det vet jag. Jag lägger allt på hög, skrattar-fryser ut. Försöker spela som om det inte rör mig, men det gör det. Jag spelar dock jävligt bra, dag ut.. dag in.
Samma visa, samma story, samma bemötande.
Jag orkar seriöst inte med det här, det tär så jävla mycket och jag vill bara gräva ner mig och aldrig komma upp.
Nej.. bara nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0