written in the stars

Solen lyser fint här hemma hos mig och tydligen snöar det i andra delar av Sverige. Att vintern är påväg är lite hemskt som otänkbart. Den värsta årstiden, lätt. Att inte kunna ta sig ut pågrund av massiva mängder snö, att vara tvungen att planera dagens skoval efter mängden snö och is ute. Att halka så fort man går utanför dörren. Bussar som blir inställda, tåg som inte fungerar på grund av ett inkompetent bolag kallat SL. Nej men visst, jag älskar vintern.. eller?

Nu ska jag gå ut en liten stund, försöka njuta av solens kanske sista strålar för iår. Leva lite sådär. Är ensam hemma också, lyssnar på löjligt bra musik, högt. Finns inget bättre, det är som terapi för mig. Lite framtidsplaner har också smidits, produktiv jag är!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0