Varför gör det ont? för att du ska känna hur det är att leva.

I en värld full av bländande kontraster, kan det vara svårt att hitta en väg ut som inte är alltför svår och riskabel att ta. Oavsett vad vi gör i livet, kommer världen ändå snurra som vanligt under våra fötter. Våra beslut är inte lika livsviktiga som vi tror. Något som kan ses som enkelt för en själv, kan vara jobbigt för någon annan.
Just nu, vet jag varken in eller ut. Jag är så otroligt trött på dessa tankar, jag vill inte må dåligt, men jag vill inte må ännu värre. När en behandling aldrig innan fungerat, varför ska det finns något som fungerar alls?
Jag är rädd, väldigt rädd. Och tro mig, ni som ordentligt känner mig vet hur jävla svårt jag har att erkänna saker som kan sänka min stolthet och min fasad. Men jag är rädd, jag tänker på det här 24/7.

Jag vill att någon förstår, men ingen är i samma sits som jag just nu, och jag vet, det kanske inte är så farligt egentligen. Men jag uppskattar det som farligt, då är det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0