tisdag;

En hemskt jävla dålig dag, känner mig så otillräcklig och vad jag än gör så räcker det aldrig till. Jag lär mig inte heller. Blev iallafall lite Handen med mina fina flickor som iallafall verkar tycka om mig, saknar dem redan och har varit utan dem 40 minuter drygt. Var i skolan också, på en föreläsning som drog upp minnen som gjorde hela dagen jobbigare. Känns som om jag knappt vet vad jag heter idag, och lika bra är väl det. Jag orkar inte, jag blir alltid den där som är kvar sist, oavsett. Jag duger aldrig.

Puss på er, ett deppinlägg vart det. Men ibland är det så, alla dagar kan inte vara bra dagar.

Kommentarer
Postat av: claudia

hejhej, allt bra med dej idag? :D

2010-10-26 @ 20:32:41
URL: http://mmeinleben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0