illusion.

Måndagar är alltid sega, jävligt sega. Allting snurrar lite roligt för att jag inte har ätit, huvudvärken är kvar och jag måste råplugga engelska. Ligger på VG+ och måste tippa över kanten till MVG. Annars vet jag inte vad jag gör med mig själv. Sen har jag massa annat också.. men det "glömde" jag i skåpet.
Dagen har varit okej ändå, blev lite skola. Typ en lektion, sen håltimme fram till två, sooova! Hemkunskap sen slutade vi. Drog med Tina och Josefin till lillan och köpte cola, sen hem till mig en stund. De missade bussen också, HAHA! Är ensam hemma och vet inte riktigt vad alla andra är någonstans, men aja. Nu ska jag försöka måla naglarna, pöss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0