I know you get me, so I let my walls come down.

En sjukt seg fredag och trots det har jag faktiskt sovit bort större delen av dagen. Det blev lite skola fram tills klockan ett, satte alla rätt på SO-provet och hade matte med världens sämsta lärare, seriöst.. tror människan jag går i ettan eller? åh, blir så jävla frustrerad och känner verkligen hur otrevlig jag framstår. Men aja, man kan inte gilla alla, även om jag faktiskt försöker :) Blev iallafall en relativt lugn dag i skolan med Josefin, Tina är i Dalarna i helgen och hon skickade ett fint sms igår; "Haha, skulle gå på toa (ute-dasset) och fick en pinne i fittan" Härliga vänner jag har! Kom hem och sov lite, vaknade runt fem, väntade på pappa och drog till Konsum och köpte cola.
Det är min dag det!

Det är mycket tankar just nu och jag funderar på att kolla om alla säsonger av The Rachel Zoe Project, har redan kollat igenom alla avsnitt de senaste dagarna. Men jag har blivit lite obsessed och nu känns det tomt, avgudar Rachels sätt att kombinera och göra om kläder, så galet grymt och jag blir otroligt inspirerad.
Anyways, imorrn tror jag det blir Handen med mamma eller något, iallafall av vad jag hört. Sen ville Josefin att jag ska komma dit på kvällen också, kan bli kul så jag tror jag gör det!

Pöss på er, nu ska jag ut en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0