Torsdag;

Livet är bra ibland. Iallafall idag då jag har omringats av människor med positiv energi runt sig. Det gillas. Var ledig idag somsagt, tog 20 över 12 bussen mot Ösmo med Tina. Sen tåget mot VH där vi mötte upp Josefin och Miisa. HAHAHA vantarna! <3 ah. Sen kom Johanna, då drog vi vidare mot Älvsjö och Gymnasiemässan, tågresan dit var nog en av de roligaste i hela mitt liv.. "Hjulet snurra men hamstern var död" & "JOSEFIN SLUTA SPRUTA NER TÅGET!" åh kärlek. Blev gymnasiemässan i typ en halvtimme sen träffade jag Ioannis, är fortfarande osäker på uttalet så jag kallar honom Johannes.. HAHAH ah, trevlig pojk det där! blev stan sen med brudarna plus honom, inte så askalas då jag och Miisa bara klagade på snön hela tiden.. "BOTTEN UPP FÖR FINLAND!" Efter det hängde jag kvar i stan när de andra åkte för att va med pojken. Ah, typ så.

Nu äter jag mat, första gången för idag. Sådär lite härligt. Snart ska jag SOVA och imorrn blire sjukhuset.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0