lördag;

Liten snabb update på mitt liv tänkte jag, igår vart det skola, två lektioner och ett möte med Carita. Sen mot SÖS där jag skulle påbörja min nya behandling och bröt ihop lite, svagt som fan. Men det verkar gått bra än så länge, lever iallafall ;d Efter det blev det lite Nacka och lite shopping, kanske lägger upp sen. Lunchade på Thai-stället.
Drog mot skogås vid sjutiden, hamnade i vh med Josefin och Jonas ett tag, tog sen 5 i nio tåget till Skogås och sov hos Jim, askalas! Drog mig hemåt vid två nånting, och nu sitter jag här. Har fixat till mig lite, lite oklara planer, men mot Ösmo/VH blir det iallafall, sen får vi se vart jag hamnar :D Mina fina flickor <3

Ja, typ så. Puss på er. Massa kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0