scream til' you bleed motherf*ckers.

Jag hade sovmorgon imorse, galet skönt. Var med på svenskan och gjorde lite på min deckare, sedan vart det vårdcentralen. Gjorde en liten operation, skönt att ha det gjort. Sen pluggade jag lite grann hemma, och sedan vart det skolan igen och göra prov på Hinduism och Buddism samt tyska. Hindusimen och Buddismen gick asbra faktiskt! fick 12/13 rätt och jag tycker det är grymt bra presterat eftersom jag började plugga i typ Måndags. Faktiskt. Tyskan gick nog inte såååå bra. Menmen!

Usch, värmen gör mig så jävla borta. Antingen är det värmen eller så är det bedövningsmedlet som gör mig illamående och lite yr. Men det får man väl leva med. Haha :) Nu väntar jag på maten, sedan blir det förhoppningsvis en sväng till klädförmedlingen för att få lite inspiration. Hell yeah!

Är inte alls så kreativ idag, så puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0