sometimes it's nice to not think of the reality,

Spenderade en heldag med Alice i nynäs, sprang runt i de lilla affärerna som finns där och jag hittade faktiskt lite grann, en parfym, primer, strumpbyxor och en ring, och ett par örhängen! det var typ allt. Så jag är rätt pank just nu, haha (: menmen!
Efter det gick vi från centrum upp till willys typ, (aldrig aldrig mer) förstår ni ens hur kallt det var? som tur va fick jag låna Alice's halsduk så jag dog inte iallafall. Haha (: sen åt vi på thaistället där typ, haha, askul hade vi. Var bara vi där typ, så vi dampade på. Alla måste älska oss (;
Något som var otroligt lyckat var att faktiskt hade kameran med mig men jag fotade inget, haha! typiskt mig.

Nu ska jag chilla vidare, ska nog ta en varm dusch för jag har inte fått upp värmen än trots att jag kom in för typ en timme sen. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0