Chacha! (;

Usch, otroligt seg dag. Vaknade vid elva och kunde verkligen inte somna om. Gick och la mig innan ett igår, inte okej! Det blir nog inget Experience ikväll heller, Elin är för bakis ;d haha, så vi tar klubberiet eller nått nästa gång! Det blir fuuuuuuuuun. Ska slänga på en ansiktsmask och fräscha upp mig lite, dra på smink och se om någon vill hitta på något, men det är ju som det är. Brukar inte vara någon som vill det. Anyways!
Det blir troligen chillkväll igen, kanske behövs. Vet inte, men om det dyker upp något så finns jag på mobilen! aaaiiight (;


Kommentarer
Postat av: Wilhelmsson!

gud mitt huvud höll på att explodera..sorry att vi inte kunde dra iväg hade vart kul,men men vi får försöka nästa gång,PUSS!<3

2010-02-07 @ 14:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0