alla hjärtans dag

Många tycker att just denna dag är speciell, att den bör uppmärksammas och verkligen leva ut den. Självklart är det inge fel med det, om man har någon att dela det med vill säga. Jag själv, som singel, tar det inte så seriöst. Men jag är inte deppig för det, förra året var jag olyckligt kär vid den här tiden och spenderade kvällen med pappa på någon föreställning på Vågen i nynäshamn.. mindre romantiskt. Jag är en såndär person som ofta tänker, romantik, finns det egentligen? Jag tänker iallafall inte lägga ner så mycket krut på detta iår, har fått ca tre "glad alla hjärtans dag" hälsningar idag, haha, varav en var en kille. Folk bryr sig inte så mycket längre tror jag, iallafall inte singlarna. Jag har spenderat min dag med Tina iallafall, vi pulsade runt i den lårhöga snön i skogen där ingen hade gått, roligt? mja, med rätt sällskap funkar det mesta. Sen hamnade vi hemma hos mig och drygade oss, hon gick för ett tag sedan. Lyssnar på lite skön musik och sådär (: mår allmänt bra! härligt ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0