livet (försöker fokusera rätt men tappar lågan ibland, vafan man bryter ihop, för att få nått gjort)

Livet, livet är som det är. Upp och ner, hit och dit. Ena stunden så, andra studen gällde inte det. Vissa saker förstår man aldrig. Vissa saker kommer man säkerligen inte heller aldrig förstå. Det blev fel. Det vet jag (du med)
Men nu är det såhär. Men jag gör som jag alltid gjort, herregud, Signe Jansson heter jag och jag ger inte upp på en gång. Känner ni inte mig? Det är även en lättnad, någonstans. Allting blev.. väldigt fel. Men jag fick positiva saker ur det också, garanterat.

Livet alltså! Man slutar aldrig fascineras av hur fort saker och ting ändras, hur starka och påtagliga vissa känslor kan vara. Sjukt alltså.


Kommentarer
Postat av: evelina

yea, livet är helt sjukt. ena stunden kan man känns sig helt jävla euforisk för att nästa stund mötas av ett nytt helvetes problem så mår man skit igen... men det är väl bara att vänja sig!

2010-12-15 @ 20:17:09
URL: http://obekant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0