-

Och så var vi där igen, dit det inte fick komma. Troligtvis har jag nu förlorat det enda som betytt såpass mycket i hela mitt liv. Det enda jag brytt mig om under en längre tid. Det enda jag velat satsa på, det enda jag velat ge allt min kraft på. Och hur känns det? Helt uppochner. Helt jävla fel. Jag brukar köra med "Livet gick sönder nyss"
och det gjorde det verkligen.

Fatta, Jag älskar dig. Jag vill inte att du ska tvivla på oss. Herregud, hur mycket skit har vi inte fått ta hittills? att ge upp nu vore ju.. dumt rentutav. Du är typ allt jag vill ha, allt jag egentligen bryr mig om. Den enda som egentligen orkat lyssna när de andra bara ignorerat. Du har varit den enda som brytt dig om mig på ett annat plan, gett mig små hintar av kärlek och behandlat mig som din under en längre tid.

Allt det och du tvivlar, allt det och du tvivlar trots allt. Jag förstår, lite, såklart. Men saken är den att lyssna; Jag har kämpat i ett halvår, ett helt halvår, sen första dagen insåg jag på något magiskt sätt att jag aldrig kunde ge upp. Oavsett om vi var vänner eller mer, kunde jag inte ge upp. Jag kunde inte låta bli att kämpa. Jag visste nånstans att jag skulle vara lycklig med dig. Och det var jag, det ska du veta.

Det spelar ingen roll, inget annat spelar egentligen någon roll längre utan allt jag vill är att träffa dig och prata ut. Jag mår lika dåligt som dig, och det vet du också. Allt skit vi fått ta, allt vi hanterat hittills.

Jag har fan aldrig brytt mig om någon såhär mycket, det har vuxit så snabbt att jag knappt hann med själv. Jag tror ingen av oss egentligen hängde med. Vartenda dag med dig är helt jävla underbar och det spelar ingen roll vad vi gör, alls. Allting är bara rentutav fantastiskt. De gångerna jag får vara med dig.

Jag hade hoppats på att få ha dig lite längre, hålla om dig och laga det lilla jag kan. Hålla din hand tills stormen lagt sig; du måste låta mig göra det. Jag vill inget hellre, jag vill finnas i ditt liv. På ett eller annat sätt.

Never give up on someone you can't go a day without thinking about.

Okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0