The rush is worth the prize I pay.

Sverige borde ha pris för världens mest skumma väder, först är det nästan 20 grader varmt i solen. Sen börjar det helt plötsligt hagla mitt i allt. Typ hello beslutsångest? Skumt är det iallafall, helt klart.
Igår spenderade jag kvällen hos William, riktigt mysigt faktiskt. Han lagade grymt god mat och sen åt vi med hans föräldrar och sådär. Tråkigt bara att han var så jävla trött, söte! Pappa hämtade mig runt elva nånting tror jag. Så då åkte jag hem alltså (: För er som inte fattade det. :D

Dagens planer är inte många vad jag vet, har pluggat lite religion och blivit förbannad på mig själv över att jag alltid ska göra det så komplicerat. Det var ju skitenkelt när man inte behövde skriva en halv sida om varje grej som jag promt skulle göra. Ska försöka dra med pappa till nynäs, återkommer om hur det kommer att gå. Haha!

Ha en bra dag allihopa, puss på er (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0