Hemma från GBG! (shopping)

Hej bloggen, nu har jag äntligen kommit hem från Göteborg. Eller, Jag kom hem ungefär vid halv åtta men sen gick jag till lillan med Tina en sväng (: Anyways, jag har haft det gryyymt bra hur som helst. Bodde på Scandic Europa och det ligger ju precis vid Nordstan så det hängdes en hel del där. Men även på andra ställen! Åkte vanligt tåg dit och jag tror jag skulle dö.. haha, aldrig mer! som tur var åkte vi x2000 hem och då blir allting mycket bättre (; Tänkte lägga upp lite bilder på vad jag köpte där, antar att ni vill se? (:


Parfym från Ed Hardy, 599 kronor

Kjol från STOCKH LM 499 kronor

Kofta från STOCKH LM 699 kronor

Linne från WERA 149 kronor

Köpte även lite annat, som en fodral till min iPhone, lite underkläder och smycken. Men ja fotade inte det! Nu ska jag fortsätta kolla på Madonnas senaste Live DVD och bara njuta av att vara hemma igen, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0