Hej jag är uttråkad - lista

Jag har insett att min senaste kyss: Var väldigt trevlig men kort.
Jag lyssnar på: Glamourama låten, Up & Away - Freja
Jag pratar: HELA TIDEN!
Jag tycker om: Skor (:
Jag avskyr folk som:
Är alldeles för seriösa.
Min första vän hette: Är det dåligt att jag inte minns?..
När jag borstar tänderna: Så stirrar jag på klockan och tycker det är tråkigt.
När jag lagar mat: Är radion alltid på.
Jag är rädd för: Spindlar, åskan, att bli utelämnad.
Den värsta känslan är: ångest.  
Den bästa känslan är: lycka. I alla dess former.
Jag är bäst på: Det mesta, heheh.
Jag är sämst på: Matte!
Om jag var ett djur skulle jag vara: Något djur som är lika lat och jobbig som mig.
Om jag var en insekt skulle jag vara: Hata insekter!
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: Definiera redskap?..
Jag kommer alltid att vara: Bitchig och dryg! (y)
Jag är lik: Min moster.
Det finaste som finns är: Lycka.
Sist jag grät var: Igår.
När jag vill tänka går jag: Antingen till badrummet, eller till mitt rum.
När jag bakar så bakar jag: Kladdkaka!
Min mobiltelefon är: Gryyyyyym! Har man en iPhone så vafan (;
När jag vaknar på morgonen: Säger jag fuck everything och somnar om.
Innan jag går och lägger mig: Duschar, borstar tänder, tar mediciner, smsar, kollar på tv.  
Bebisar är: Inte riktigt min grej...
Idag har jag: Varit hos min gynekolog, haft skolmöte på BUP, vart i Haninge och Länna (:
Ikväll ska jag: SOOOOOOOOVA!
I morgon kommer jag: Åka till sjukhuset och få lite nålar i armarna och ligga stilla i en timme, sedan dra på musikcafé i älsklingens skola!

Allmänt

Ska bli skoj: Morgondagen!
Ska inte bli skoj: Religion & Fysik prov..
Favoritplagg i garderoben just nu: Min kjol från STOCKH LM typ.
Längd: 1.63
Byter gärna garderob med: Byter helst inte alls :D
Byxa eller kjol: Kjol.
Mitt rum kan beskrivas som: Vitt och perfektionistiskt städat.
Mej själv med tre ord (just nu): Trött. Ensam. Glad.
Jag tränar: Kanske inte så mycket som jag borde göra..
Jag ville bli när jag var liten: Ville jag bli narkosläkare.
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: Trött, men annars helt okej.
Kläder just nu: Mjukisbrallor och linne.
Vad sa du senast: "Mm"
Hur många kuddar sover du med: Fyra.
Spelar du något instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska.
Sparare eller slösare: Slösare såklart.
Bästa film: Djävulen bär Prada!
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet iallafall.
Tror du på mirakel: Inte direkt.
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jadu.
Bio eller promenad: Promenad!
Är du kittlig?: På vissa ställen.
Snarkar du: Nepp.
Stjärntecken: Våg.
Rädd för insekter: Lite, men inte överdrivet.
Äckligaste insekten: Är spindel en insekt?
Det här är jag bra på: Skriva och lära mig saker. Förutom matte då..
Bästa bok: Twilight-böckerna är nog de ända böckerna som fått min fulla uppmärksamhet.
Vad vill du jobba som: Högt uppsatt inom något stort företag.
Chips, morötter eller godis: Godis.
Pizza eller hamburgare: Pizza.
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: Kanske (;
Stökigt eller välstädat (hemma): Välstädat, annars kan jag inte slappna av.
Gungar du på stolen: Nepp.
Vilken hand håller du gaffeln i: Varierar mig lite faktiskt..
Gillar du att sjunga: Japp.
Anser du att du är stark: Rätt så.
Använder du knark: Nej.
Kaffe, te eller inget: Inget.
Vad använder du för skor just nu: Varierar mig väldigt mycket!
Favoritfärg på kläder: Svart, vitt.

Senaste person som:
Du pratade med: Mamma.
Gick på stan med: Öhm.. Pappa?
Skällde på: Mamma.

Senaste:
Låt du hörde: Köpenhamn och överallt - Lars Winnerbäck
Film du såg: Livet är en schlager.
Mat du åt: Köttfärssås och makaroner.
Kram: Sara i söndags.
Resa: Göööööteboooooorg!

Favorit:

Låt: Nach Dir Kommt Nichts - Tokio Hotel / It Ends Tonight - All American Rejects
Ämne: Svenska.
Plagg: Har vi inte redan haft den frågan?
Skor: Mina ballerinas från Fred Perry används väl flitigt, trots att jag inte vill erkänna det egentligen. Höhö (;

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0