analyze this

Det har varit fullt upp hela dagen, tänk er "fullt ös, medvetslös" style liksom, så förstår ni. Träffade Ulla, fick mina p-plåster, hade möte på BUP med sjuuuukt mycket människor. Vi var 9 pers totalt, och pratade om min situation. Ett givande möte, men krävande på många sätt. Men jag tror de verkligen har förstått nu, alla parter har förstått och det känns bra. Ett sammarbete mellan alla kanske är precis vad som behövdes. Vi får hoppas på det iallafall.
Efter det blev det haninge en sväng, tog ut lite recept och köpte en fin vårig klänning grejs och strumpbyxor. Sedan blev det länna där jag köpte tre par skor med äckligt dålig kvalité, skopunkten? japp. Men det behövdes (;

Imorgon är det aferes vid ett tiden, sovmorgon alltså, härligt! kommer väl hem runt tre.. vid fem drar Tina och jag till södertälje. Då får jag äntligen träffa min Wille igen :D <3
Nu blir det dusch och fix, sry för att min blogg är så jävla tråkig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0