MUSE - 24 Oktober @ Hovet

Ett ord, ett enda ord kan sammanfatta den här konserten. Fantastiskt. Slog alla tokio hotel konserter jag varit på.
Matthew, Christopher och Dominic var otroliga, så proffesionella och underhållande. Allt var en show i ett eget fack, även om man inte kunde alla låtarna och vissa hade man aldrig hörut förut så var det ändå så jävla awesome. Bästa låten var lugnt Knights Of Cydonia och alla Muse fans kan väl kanske förstå varför. Så in i helvete mäktigt. Alla stod typ upp, viftade med händerna och sjöng. Så sjukt amazing.
Hamnade bredvid två killar, när jag skulle gå förbi dom så flyttade den ena på sig, nivet sådär som man brukar göra på konserter, men den andra vägrade göra det. Det slutade med att jag fick kliva över honom, tappade balansen och hamnade gränsle i hans knä. Roligt! sen skulle jag sitta preeeciiiis bredvid honom också.
Men iaf, jag och hans kompis höll igång hela konserten, vi skrek och hoppade och hade fett kul, uppmuntrar fan alla att gå själva på konserter! Man hittar konsertkompisar vafan, sen var han jäääävligt söt också.
Bästa låtarna ikväll var, förutom KOC, Uprising, Supermassive Black Hole, Undisclosed Desires, Map Of The Problematique, Plug In Baby, Resistance, Time Is Running Out, Unintended.
Och som vanlig så rabblar jag upp nästan alla låtar, men alla var så jävla grymma.
Hela showen liksom, laserstrålarna, hur dom stod på de där pelarna och spelade, hur otroliga dom är live, hur fint Matthew spelade piano. Allt var så jävla perfekt! Jag är helt lyrisk fortfarande, Slightly deaf fortfarande och sånt men det får man leva med (;

Eftersom jag som vanligt inte fokuserar på att fota, sen är min kamera inte så mkt att hurra för i konsertljus.
Men lite bilder iaf!



Även om bilderna är små kassa, ta inte.

Så jävla klockren kväll. 24/10-09. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0