5 sanningar om mig..

Bara för att jag är lite smått uttråkad just nu, varför inte.

5 sanningar om mig.

1.
Jag är jäääääävligt rädd för spindlar efter en sak som hände för ett tag sen, det har bara blivit värre sen dess. Den kröp på min rygg och på min arm, och den var ca 5 cm bred och sånt. Fattar ni hur jag dog?

2. Jag lever nästan för live musik. Det finns INGET bättre, INGET bättre, kommer alltid att vara så! Känslan och stämmningen och allt, det bästa jag vet.

3. Jag har en sjukdom, som är jävligt dryg. Det drygaste är att jag kommer leva med skiten hela mitt liv, och att jag aldrig kan vara säker på när den "kommer tillbaka" det går liksom rätt fort.

4. Nålar, sprutor, narkos, undersökningar, koloskopier och sådant skrämmer mig inte ett skit, men när det kommer till exempel att ta ut stickor ur fingarna om man gått på en brygga, laga hål på tänderna och sådant är jag en riktigt mes tbh.

5. Jag trivs bäst i klänningar och klackar, kanske alla visste redan? hah, men folk från skolan och sådant vet ju inte det. De ser ju den mera "Nertonade Signe" hela tiden. Men ärligt, det är inte jag. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0