dryg dag!

Usch, jag blir så jävla sur på mig själv. Hade jag satt ett MVG på sista engelskaprovet så hade jag fått MVG som slutbetyg iår, och hur många poäng kunde jag varit från MVG egentligen? typ två? ÅHHHHHHHH. besvikelser. Men men, något som jag iaf är glad över är att jag fick ett MVG i Svenska, och svenska är ju inte det lättaste tycker många. Sen att det kommer stå tre stjärnor på mitt mattebetyg orkar jag inte bry mig så mkt om egentligen. Har rätt många VGn!

Somnade inte förns halv tre, eller ja, det var då jag slutade smsa. Men jag somnade nog kort efter det. Sen skulle jag ju upp ca 4 timmar senare, så jag är rätt slut nu. Ska duscha innan pappa kommer hem, sen vet jag inte vad som händer. Imorgon är det upp tidigt igen, men som tur är kan jag ju sova när jag är på sjukhuset liksom (;
Inga läxor eller prov kvar nu! körde sista provet idag och det var massmediaprov, trots att jag inte hade pluggat alls så satte jag nog ett VG iallafall. Om jag ska vara ärlig så är jag så riktigt jävla sur på mig själv och fett besviken, trots att hon sa att jag var en av de tre mvgpotentiella i klassen. Men det suger sååååå håååårt!

ahwh. Nu blire dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0