Thuesday

Hela dagen har gått as fort och det har känts som om jag gått på rus hela dagen, jobbade som fan i skolan och jag förstår inte vart den orken kom ifrån, men hur som helst. Det var jävligt bra iaf, gjorde 10 (!) tal på matten, brukar göra typ 1-2. Så det var rätt bra för att vara mig, ska bli bra att vi byter platser på No och matten också så jag slipper sitta där.
Det känns rätt bra. Gjorde även klart svenska arbetet jag inte var klar med på 20 minuter och jag och min grupp planerade vårt so arbete rätt bra. Lite jobbigt det blir att behöva översätta till calle hela tiden men whatever.
Något som dock inte var så kul var att jag hade kryss i bild (kryss= ig typ) så nu har jag två, men det kommer gå att ordna och det är inga "viktiga" ämnen, utan bara bild och sjöld. doesnt matter so much you know.
Ska antagligen börja på Bild på torsdagsblocket och ha en dag i veckan att vara på syslöjden instead för idrotten.
It will be okay. (det är iaf vad jag försöker intala mig själv) när maria berättade det så höll jag på att bryta ihop seriöst. men det blev lite bättre när hon sa att det absolut inte fanns någon chans till att jag ska gå om iaf.
Thank god för det.
Fick även reda på att vi ska ha Show & Tell på engelskan på torsdag, döda mig mer? att prata framför klassen är något jag verkligen hatar och jag funderar redan nu på om jag kommer svimma eller inte, men jag hade tänkt att jag ska glömma det och säga att jag glömde så får Dylan ge mig nått att prata om, doesnt matter.
Problemet är absolut inte att jag inte kan, för jag är en av de som ligger rätt bra till i engelska, utan det är att jag helt enkelt tycker att det är jävligt läskigt. Men svenska saken nästa vecka vägrar jag göra helt enkelt.
Vissa saker gör jag bara inte, hah.

Men för att byta ämne till något lite roligare så kan jag ju berätta att jag har ont i huvudet, jag är helt jävla slut, min mobil är cp och mina byxor med hål i är kalla (nehe?) positivt eller hur? hah.



så såg jag ut idag, adidas jacka (ny), linne från gina, t-shirt från gina, och jeans från crocker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0