time goes by, so slowly / so fast.

Tiden har gått så fort, tiden har flugit likt en drake med svidande svans runt mig. Sedan var det plöstligt över, sedan var det plötsligt förbi. Det kändes som om det aldrig skulle ta slut, sju sorger och åtta bedrövelser.
Det visade sig dock bli rätt bra, jag trivs nu, jag mår bra nu. Antar jag, förutom att jag tydligen svimmar av näringsbrist så mår jag iallafall bra, i huvudet. Visst finns det dåliga kvällar, men det har jag alltid haft.
Jag behöver inte återvända till sunnerby igen, och det är nog det finaste som hänt mig. Jag kommer troligtvis aldrig känna någon ångest eller ens behöva gå av vid "Sorunda Pensionärshem" igen. Delvis för att mina föräldrar har flyttat, och delvis att jag börjar en annan skola. Visserligen inte speciellt långt därifrån, men det spelar inte så stor roll. Jag slipper det där, och det är så galet skönt.
Pöss.

Kommentarer
Postat av: ellia

sv: asså jag brukar ju få visa leg typ preciiiiis hela tiden om jag så ska köpa en red bull och ändå är jag snart 21, men när jag köpte koffeintabletterna så var det ingen som sa något så jag antar att det inte finns någon åldersgräns. Många av produkterna på apoteket som har en viss gräns brukar oftast stå som tomma förpackningar och så fyller dom på det i kassan. så du behöver nog inte oroa dig

2011-08-18 @ 09:02:55
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0