" Du sa att nej, du kunde inte revolutionera världen. Det fick mina ögon att tåras, du var en hjälte då. Herregud vad jag såg upp till dig "

Haft en UNDERBAR vecka, for sure. Lite ensam just ikväll men ah, samtidigt skönt. Trots att negativiteten flödar och det är inte är speciellt roligt så spelar det inte så stor roll, hemma är alltid hemma. In some weird fucking way. Hursomhelst. Spenderar kvällen med att lyssna på musik, testa sminkningar, läsa gamla dokument som ger mig dåliga minnen. Men ah, saknar hur jag ALLTID skrev förut. Gör inte det speciellt ofta längre. Känns som jag inte har tid. Även fast jag har tid, så det räcker och blir över. Men who cares. Det ordnar sig säkert.
Måste föna håret och sådant, klockan är inte ens nio men jag funderar redan på att gå och lägga mig. Blev sent igår (imorse) halv sex/sex nånting på morgonen tror jag att jag lyckades somna. Vaknade vid tolv också.

Tankar om att skaffa en ny blogg där jag ser till att bara vissa får länken känns galet lockande. Dels för nystart; 2011. Dels för (privatliv). Kan man ens säga så när det gäller en blogg som vem som helst kan få tillgång till? Aja. Jag TROR ni fattar vad jag menar hursomhelst.

Jag mår relativt bra och det hoppas jag ni gör också, ber om ursäkt för mitt frånvarande här ett tag, jag har livet att skylla. Åh, detta underbara liv. Upp och ner HELA tiden och fan, ni måste hålla med om att det stundvis är galet underbart? Jag tycker iallafall det. Just Livet är det enda jag inte är ironisk om, allt jag säger är sant. Sen att jag kanske inte råälskar allt som händer i Livet är en helt annan sak.
Vad skulle vi vara utan rätten att göra vad vi vill, rätten över att ha makten över något helt eget?

Livet alltså. <3

Ta hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0