and i wonder if i ever crossed your mind, cause' for me it happens all the time.

Hej Måndag. Hård helg, underbar helg. Först idag börjar jag vakna till liv! Då vet man att det var lyckat ;D
Mitt humör går som en... jag vet inte vad. Just nu är jag glad iaf, pratade med baby på telefon nyss, blev gladare. Kär och lycklig osv. Känns bra :) Får se om han vill träffa mig imorrn eller så!
Tog precis en dusch och ska klä på mig igen och sådär, pappa kommer hem snart.. tvingade honom att ta med mig till Konsum och köpa massa godis. Funderar på Sex and the city kväll, dra alla avsnitt från säsong 6 och sen kolla på andra filmen. Kan nog bli bra.


Märker att jag inte alls är speciellt kreativ i mitt sätt att skriva idag, men who cares.
Upp och ner. Livet <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0