lista.

Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? 79! HAHAHA. Känner jag ens så många?
Gillar du nån nu? Nej.
Vad gjorde du inatt? Satt uppe och pratade med Aaron på skype, skevade sönder.
Och i förrgår natt? Somnade i Linns soffa.
Vad gör du innan du ska sova? Skype:ar, kollar på serier. Något sådant. Äter..
Kan du prata med din mamma om allt? Njaaa. Nej.
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Mamma antagligen.
Har du varit gravid? Nej.
Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dej? "Dej" lulz, har liksom ingen pojkvän så ah. Vore ju bara sjukt skevt om det hände.
Choklad eller glass? Choklad..
Stövlar eller sneakers? Neither of them, klackar ftw.
Kjol/klänning eller jeans? Kjol, men jeans funkar också. Om de är svarta eller mörkblåa. Classy.

Hemstad/ort: Sorunda.
Hårfärg: Blond-ish.
Längd: 164.
Frisyr: Halvlång page.
Ögonfärg: Grön/blå/grå. Skiftar typ.
Skostorlek: 39.
Humör just nu: Orolig som vanligt, annars helt ok.
Vänster eller högerhänt: Höger.

Har du nånsin varit kär? Ja.
Tror du på kärlek? Absolut. Man ska aldrig sluta tro.
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? Både ja och nej. Man lär sig av sina misstag dock, hade jag inte gjort dem hade jag aldrig lärt mig.
Har du nånsin blivit kär i en killkompis? Nej.
Har du nånsin älskat någon utan att tala om det för honom? Nej.
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Nu ja, så in i helvete.
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Hahah, jadu. Fråga nån annan vafan.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Lust vid första ögonblicket ja. Inget mer.

Kärlek eller pengar? Pengar. Så jag kan köpa kärlek sedan, smart!
Vin eller öl? Vin.
Dag eller natt? Natt.
One night stand eller förhållande? Förhållande antar jag, inte riktigt säker. Är lite scarred for life.
Tv eller internet? Internet.
Pepsi eller cola? COLA!!!!
Vild fest eller romantisk hemmakväll? Vild jävla hemmafest. Fuck yeah.
Färgfoto eller svartvita? Båda.
Telefonkontakt eller face to face? Face to face.
Dayviews eller myspace? Ingen av dem. Fyfan, ec/devote/flashback.

Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? Nej, är fett smidig lovar.
Har du nånsin velat ta livet av dig? Kanske.. lite.
Har du nånsin gjort något du ångrar? Ja.
Har du hoppat bungy jump? Nej fyfan.
Har du nånsin varit med i en olycka? Not really.
Har du nånsin ätit en hel tårta? Hahahah, jag och Jim har delat på en, för länge sen! Mitt i natten <3
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? Ohja.
Har du nånsin gått på bio ensam? Neh..
Har du nånsin gillat någon utan att det varit ömsesidigt? Japp, 7-9an. Eheheh.
Har du nånsin tyckt att världen suger? Hahah, ah lite.

Saknar du någon just nu? Ja. Om jag gör.
Är du glad? Isbit. Svaret på allt.
Är du fundersam? Nej. Är så jävla trött på att fundera och undra.
Är du uttråkad? Nej, jag gör den här listan för att det är så förbannat jävla kul.
Är dina föräldrar fortfarande gifta? Yeah.
Gillar du någon just nu? MEN NEJ SA JAG JU.

Hur mycket är klockan just nu? 22:49.
Fullständigt namn? Signe Lovisa Charlotta Jansson.
Hur många barn vill du ha när du blir stor? Vet inte om jag skulle bli en speciellt bra mamma tbh.
Vill du gifta dig? Jag tror det, men inte kyrkligt.
Har du ätit sushi? Nej. Äter inte fisk eller sådant som lever i vattnet.
Favoritglass? Twister! nomnomnom.

Kan du röra på öronen? Haha nej.
Kan du slicka dig på näsan? Nej..
Kan du kolla i kors med ögonen? Yes, coolt va?
Kan dina föräldrar lita på dig? Mja, men tbh skiter jag i vilket. De skiter i mig så.
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Om jag är ensam eller sover ja.
Kan du vara på en fest utan att dricka? Kan kan jag väl, men det är ju lite tråkigt..
Kan dina vänner lita på dig? Yes they fucking can.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Nja. Om jag inte är inne på en herraffär eller liknande. Annars har jag lite problem med sådant ja.

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Yes.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Jarrå.
Har du syskon? Halvbror, räknar inte honom som släkt dock.
Har dina föräldrar ljugit för dig? Ohyes they have.
Har du varit hög den här månaden? HAHAHAHA.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Ja. :C
Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nja, ska snart!
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Yes.
Har du ljugit på någon fråga än då? Nej.

Vem är den bästa artisten/gruppen? Coldplay. <3
Vem pratade du senast i telefon med? Jim.
Vem vill du prata med? Ingen, fuck folk.
Vem sov du senast med? LINN! eller ah, hon sov i samma rum. Sen delade vi en 90säng för ett par månader sen med.
Vem vet allt om dig? Jim vet i princip hela den ocensuerade verisionen.
Vem kramade du senast? Linn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0