was da einfach explodiert?

Tom på ord, mitt liv är tråkigt. Enformigt; plugga, sova, plugga, sova, träffa någon om jag inte sover, plugga. Just nu känns det så iallafall. Mitt i allt det försöker jag få ordning på vad jag vill gå på för gymnasium (tidigt jag vet, men jag vill se fram emot något) Just nu vet jag inte riktigt vart jag har mig själv, hur jag känner eller så. Av den anledningen har det heller inte blivit något bloggande på typ två dagar? Något sådant. Det är så mycket upp och ner, och visst, jag antar att det ska vara så, i den här fasen i livet. Men fan asså, det tär rätt mycket.

Aja, ni kanske är intresserade av vad som hänt idag? blev lite skola, började med tyska där vi lagade mat, rätt awesome för en sån som mig som aldrig äter frukost. Man blir ju inte lika trött sen.. anyways, sen blev det lite SO. Killarna i vår klass var på ungdomsmottagningen på förmiddagen så vi tjejer var själva, och eftersom vi bara är 9 tjejer i min klass så var det rätt chill, samt på mentortiden satt vi bara och ritade på tavlan och pratade. Helt okej. Sen drog vi tjejer till ungdomsmottagningen, pratade lite och fick kondomer och grejer, ruuuligt! Sen blev det lite häng i Nynäs med Tina, Josefin och Josefins kompisar, fick typ tre kramar av en överenergisk kille som var som värsta uppåttjack pillret! Helt awesome ju! Sen när jag kom hem pluggade jag och gjorde klart min bokrecension som ska vara inne imorrn, hade helt glömt bort det.. Nu är planen att jag ska tvätta håret och plugga samhällsekonomi, mja, nått sådant iallafall. Får se hur det går!

Imorrn blir det skola, sen Handen med Tina efter cause' I need a new dress! Sen har jag inga planer, så bara att smsa :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0