Tisdag,

Probably världens segaste dag.. fast nä. Det är nog onsdagar som är trots allt, men det har varit segt ändå. Riktigt segt. Hade typ musik först, redovisade nån grejs, sen engelska, sen so, lunch, sen typ tyska och no. Sen slutade jag. En timme innan alla andra, runt två drog jag in till SÖS, igen. Träffade Lasse och lite grejer, såååå vi får väl se hur det blir med allting nu. Det smått komiska är ju att ingen kan veta :) Efter det drog jag med mamma och pappa till Sickla och köpte lite skor och aa, typ det. Nu sitter jag här och är äckligt trött, yr och lite lite sådär. Ska hinna plugga, fixa naglarna och lite annat. Hoppas det slutar regna också så man kan gå ut!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0