Onsdag

Onsdagar är dryga, så är det. Iofs har jag haft en rätt soft dag endå.. Hade SO i en timme, gjorde klart arbetet på 20 minter så nu är det bara redovisningen kvar, Meeen jag har Lucas, Johanna och Robin i min grupp så det  ordnar sig I guess. Efter det hade jag håltimme i... typ två och en halvtimme? så då gick jag hem och sov. Gulligt värre :) Efter det hade vi Matte, svenska, teknik och slöjd. Min tröja som jag hållt på med i två år på slöjden är ääääntligen klar btw, haha, visst är det coolt? fucking två ÅR tog det. Finns ju såklart anledning till det, men iaf.
Nuuu sitter jag här och ska försöka plugga lite, eller försöka, det måste göras. SÅ ah, dagens planer. Sen blire väl ut med Tina ikväll eller något.

Pöööööss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0