just hold me

Onsdag, alltid så tråkiga onsdag. Dagen börjades med sovmorgon, gick upp runt tio fast kunde gå upp senare egentligen. Började iallafall inte förrens halv tolv. Men alla tyckte tydligen det var jäääättekul att sms-terra mig som hade sovmorgon. Haha! No hard feelings.. Det blev lite matte, lite svenska och lite teknik och avslutningsvis lite slöjd. Undra hur många år jag har hållt på med min tröja på slöjden? haha, typ två och ett halvt MINST! men nuuu så börjar den bli klar minsann. Värsta konstverket... eller? neaj, ser snarare ut som en treåring gjort den. Men charmig är den. Slutade runt fyra, sen dess har jag suttit här typ. Nu lyssnar jag på Madonnas "Sweet & Sticky Tour" Gammal klassiker. Sen försöker jag plugga lite, har skrivit ett par rader på en svenska grej men måste rååååplugga lite tyska glosor så de sitter allihop. Satsar på att få till ett felfritt läxförhör. Önska mig lycka till. Berättade jag förresten hur mycket min engelska lärare pushar mig? haha, antar att det är positivt men ändå. Är tydligen en av de tre ända klassen hon tror har kunskap och styrka att klara ett MVG till slutet av nian. I hela min klass. Känner pressen lite. Åh, måste hålla orken uppe och klara det här nu!

Imorgon är det kort dag, runt två timmar bara. Sen in till SÖS vid två för narkosbedömning, ska vägas och prata med läkarna lite grann. Sen på fredag är det dags för undersökningen. Från och med imorgon får jag inte äta något heller. Haha, lite jobbigt..

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Wilhelmsson

wtf....får du inte äta :O shit fett jobbigt..!!!

2010-09-01 @ 19:34:20
URL: http://rustedflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0