there is a wish i secretly have, but i really cant tell anyone.

Hej torsdag. Mitt schema säger att jag började skolan vid 11 idag, tänkte vara duktig och vara med på morgonen också, meeeen när klockan ringde klockan 7 var det alldeles för lockande att sova ett par timmar tills. There, story of my life. Haha neh men ah! sen blev det lite mentorstid, lite engelska och lite block som jag knappt var med på. Typ nått sådant. Gotta love blocket, idag var vi två stycken som inte fattade något på "Uppdrag G" i matte. Haha, men aja.
Sen blev det lite häng med Tinis och Josefin, innan deras buss gick, nu har jag typ skrivit helt klart min SO grej och ska snart gå och tvätta håret och måla om naglarna.

Pöss!
 


You Belong With Me - Taylor Swift 
Världens gulligaste låt, lätt!


Kommentarer
Postat av: Michelle

cute!



http://michelle.bubbleroom.se

2010-10-15 @ 11:53:25
URL: http://michelle.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0