Shopping! (igen haha)

Hej min blogg är värdelös men idag har jag shoppat lite igen, typ det enda som är värt att blogga om egentligen? hursomhelst, blev haninge med Tina igen en sväng. Typ hela helgen har spenderats i Haninge, men kul äre!
Idag var det skola ett tag, typ halvt worthless men fick MVG på två svenska grejer, plus att Johanna (läraren) sa att hon kommer få svårt att skriva utvecklingsplan på mig, det finns typ inget jag behöver förbättra. Lite halvt awesome sådär och det gjorde min vecka! Har precis tryckt i mig en macka från Subway och målat naglarna, imorgon blir det Ahlhagen med klassen och kolla på sniglar och mäta ph-värden och grejer, SPÄNNANDE! eller?..

Aja, puss på er!






Allt från H&M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0