right now;

Nyss hemkommen från Södertälje, blev lite musikcafé på Elins skola med Tina och Josefin, härligthärligt! Väldigt bra musik och bra röster, och sååååå mindre bra... men så är det alltid! Helt okej och Elin lös starkast som vanligt, den rösten alltså.. Du var grym iaf gumman!
Jim sov här inatt, which was väldigt mysigt och såååådäääär, han drog runt halv tio när jag drog till skolan, har ett lite speciellt schema nowadays och imorgon börjar jag klockan elva, inte helt fel liksom. Nu ska jag byta om till något bekvämare, ta lite oboy och bänka mig vid tv;en och Kungarna Av Tylösand, det enda rätta en onsdagskväll!

MVG på svenska läsprovet också, ett fel. Det går bra nu ;d puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0