Du om någon borde förstå, att man inte gör såhär mot mig.

Det är söndag och jag är så brutalt jävla trött att jag knappt vet vad jag ska göra av mig själv, sådeså!
Igår hände det lite grejer, sådär roliga saker faktiskt. Först drog jag, mamma och pappa till Nacka och handlade lite i forum, blev lite kläder till mig (visar sen) och ett monster till tv till pappa. Nu försöker han få mig att ta emot hans gamla tv i mitt rum, men jag är skeptisk. Den är 42tum och det kommer bara se stört ut, plus att tvn jag har nu bara är ett och ett halv år nånting. INTRESSANT VA?
Seeeen var jag hemma i typ en kvart, tog bussen till Ösmo och sen tåget till Handen, blev lite häng där med Josefin, sen blev det lite Ösmo igen. Kom hem runt halv elva, sådär otroligt intressant jag vet.

Nu försöker jag skriva lite SO-grejer, nån sorts uppsats om löner och jämställdhet, och systembolagets monopol i Sverige. Äntligen lite ämnen som jag tycker det är kul att argumentera för! det går lite lättare då :) Fast det ska inte in förrens på Fredag, men ändå!

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0