escape.

Tisdag och en redig huvudvärk, några glada/mindre glada besked blev det dock; MVG på min bokrecension. VG+/MVG på Samhällsekonomi frågorna. Skojjigt. Mitt lägenhetsarbete i hemkunskap är också klart. Askalas! Nu är det typ bara Engelskaprovet kvar.. Ayah, blev möte med Maria och rektorn också, mesta var väl positivt. Tror jag? Bra koll. Prao-plats är fixad också, hamnar i Nynäs på Apoteket med Sara, Heheheh :D

På fredag börjar jag min nya Behandling med Humira, se hur det blir. Har inga som helst förhoppningar på att det ska bli bättre, för då blir det säkerligen sämre. Så, jag håller mig neutral tills motsatsen bevisats helt enkelt.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0