Torsdag

Torsdagar är lagom sega, i mitt fall är det så segt att jag knappt orkar bry mig om vad jag har på mig. Idag hade jag tillexempel nedklottrade leggins, ett linne, nån ful t-shirt och samma skjorta som igår. Slappt, men ack så skönt. Hur som helst, det var jävligt chill i skolan idag! Kollade på film på både svenskan och so;n, och innan satt jag och Tina på ett berg uppe vid slingan ett tag. Feeetttttt najs. Sen gick jag hem, försökte förgäves plugga kemi men det gick åt helvete. Detsamma gäller provet. Menmen! Fick veta att jag får MVG i svenska iår igen, plus att mitt Personporträtt och Novellen jag skrev var felfria MVG. Då blir man glad alltså! Min inlevelse är tydligen otrolig. Hihihih :D

Inatt och idag är det bara mamma och jag hemma, rätt skönt. Pappa är på någon grej med jobbet. Så mamma och jag har vart ner till konsum och köpt lite mat. Trevligt faktiskt. Sedan åkte vi till klädförmedlingen och jag gjorde ett riktigt kap. I'll show you later!

Ska föna håret nu och dricka lite Burn, puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0