sunshine

Godmorgon på er! Vi bortser att klockan snart är tre men iallafall. Idag har jag känt mig redigt sliten, riktigt riktigt riktigt sliten om jag får säga det själv. Det var en jobbig vecka av någon anledning och jag hann aldrig sova ut ordentligt. Så idag gick jag inte upp förens halv två nånting. Duschade, fönade håret, städade rummet nu sitter jag här. Har panik över att jag inte vet hur fan jag ska hinna fixa kläder och grejer till skolavslutningen. Men det lär väl ordna sig. Annars jääääävlar.. Haha, anyways! Det är dagens problem det :) Inte mer än så.

Igår var det ju Ösmomarknad, vilket mer är som en tradition mer än det är roligt. Visst, det finns väl saker att titta på men det är inte direkt hilaaarious liksom. Tina och jag åkte dit vid ett och kom hem vid fem nångång har jag för mig, sen drog vi runt på byn ett tag mellan regnskurarna. Sen satt jag inne och pratade med Marcus resten av kvällen. Hehehe.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0