Success!

Det har varit en bra dag idag faktiskt, helt okej. Dock fick jag alldeles lite för sömn tror jag men det fick bra ändå! Var med på So;n, tyskan och på extra matten. Gick alltså på alla lektioner jag hade idag! Great. Jag har ju anpassat schema för tillfället och går bara förmiddagar, det är alldeles underbart. Var faktiskt kul, alla är dock på konfaläger så vi var sjukt några men det är ju bara skönt (: När jag kom hem chillade jag vid tvn och sedan ute ens stund, och nu har jag gjort klart hela två arbeten! Galet skönt att ha det gjort. Finns massor kvar att göra men jag har ändå betat av en hel del nu. Känns bra alltså!

Nu försöker jag få med Tina ut på en promenad senare ikväll, går väl sådär.. haha, lyssnar på musik och bara myser lite sådär. Imorgon ska jag till SÖS på behandling och sen är jag ledig resten av veckan, I LOVE IT!








E.T (Futuristic Lover) - Katy Perry (Hennes nya, förutom Carlifornian Girls!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0