Sommarkänslor på hög nivå!

Åh vad denna dag blev underbar, känner mig helt över molnen just nu. Haha, och allt är pågrund av det fantastiskta vädret! Sen att jag har rejäla humörsvängningar.. det är en annan sak. Men just nu är det så mysigt så. Har fönstret öppet, solen skiner sådär lagom försiktigt som den gör när den precis håller på att gå ner. Det blåser friskt men inte kallt, alltså ÅH! Har kommit på att det faktiskt finns väldigt mycket att längta till nu, tillexempel skolavslutningen, hur mysigt är inte det liksom? eller de första gångerna man badar i havet utan att det är döds kallt. Galna kvällar som bara inte går att glömma med underbara människor, sommar 2010, nu kör vi. Fullt ös, medvetslös!

Nu har jag valt lite kläder för imorgon och sådär, blir nog bra. Hela eftermiddagen har spenderats med Tina. Sprungit runt på byn och bara dampat loss i det alldeles för varma för att ha jacka väder, haha, lät fel det där. Anyways, lyssnar på lite grym musik och ska fixa lite mat, inte ätit än ;) Puss på er!





Bjuder på den sista, höhö.

Kommentarer
Postat av: evelina

signe, du jag och felicia borde ses någon dag :D visst vore det roligt? :O

2010-05-18 @ 20:26:02
URL: http://obekant.blogg.se/
Postat av: evelina

det vore fett kul :D

2010-05-18 @ 20:46:17
URL: http://obekant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0