Så.Jävla.Slut

Jag har haft fullt upp, verkligen, och jag älskar det. Sov 6 timmar drygt inatt, gick till skolan iallafall och var där ända till tre. Det ni! haha :) valde att vara med på föreläsningen vi hade. Rätt intressant var det faktiskt, och det ledde till mycket disskutioner och tankar efteråt. Det var en snubbe som pratade om synen på sex i samhället, mest förr i tiden, men även nu. Det var liksom aldrig tråkigt, haha! Efter det var jag med Tina i typ en kvart, sen tvingade jag hem henne för jag höll på att dö för att jag var så trött. Försökte sova, självklart skulle alla smsa just då. Thanks, sen kom pappa hem och då kunde jag inte somna enklare direkt. Ayah! Drog till lillan med Tinis nyss också, ifall nån ville veta!

Nu ska jag sitta här resten av kvällen troligtvis, kanske se en film eller nått, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0