Mysdag!

Den här dagen har varit både mysig och skitjobbig. Menmen, snart är den iallafall över. Gick upp runt nio, sedan kom taxin runt kvart i tio. Det regnade när vi åkte så det var helt okej, mycket roligare att åka bil när det regnar. Anyways. Det var "skolmöte" på BUP som gällde, Maria, Eva-Britt, Calle, Ylva, mamma och jag som var där. Rektorn hade fått förhinder så hon kom inte, och pappa ville typ inte eller vad det va, like I care. Hursomhelst, jag antar att det var positiva saker jag fick höra. Men sådant går inte in i huvudet på mig längre ens, det är bara tomma uppmuntringsord som inte fungerar. Jobbigt värre. Fuck prestationsångest.

När jag kom hem iallafall så gick jag och la mig nästan direkt, sov typ tre timmar. Behövdes. Var så jävla trött efter de här senaste dagarna. Så jag fick sova ut lite. När jag vakna var jag tvungen att börja med min matteläxa, så nu är den klar också. Ska in imorgon! (y) Nu måste jag plugga Vatten&Luft, men åh vad jag inte pallar. Blir ett glas oboy innan jag börjar. På jakt efter kortvariga sockerkickar. Hell yes.



Min kväll kommer bestå av detta; Svenska ELLE, Cosmopolitan, en varm lång dusch och lite fix. Favoritplaylisten på Spotify är på så nu kör vi all in på Myskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0