Keeps gettin' better

Fy mig för att jag skjutit upp bloggandet alldeles för länge nu, med ursäkten "fan jag orkar inte.." haha, så förlåt för det (: Sååå hur har er helg varit? Min har varit helt okej, spenderade hela lördagen med Tina och det blev en galet kul dag trots allt, det regnade och jag frös ihjäl menmen! Kom väl hem runt 11 kan jag tro, så satt jag här ett tag innan jag däckade. Jag har gryyyymt med söndagsångest idag förstår ni, det är hemskt och det känns som det börjar bli en tradiotion på söndagar. Men jag försöker lugna ner det med lite uppmuntrande GaGa musik. Funkar väl sisådär. Märks verkligen hur jag är otroligt bra på att uttrycka mig idag alltså!

Nu ska jag dra med mamma till lillan troligtvis, sedan blir det fixxxxxx för jag måste tvätta håret. Det blir en chillvecka nästa vecka förresten, imorgon är jag "ledig" sen BUP, tisdag är det skola och onsdag är det aferes. Torsdag och Fredag är vi lediga (: Aweeeesome! Btw, vilka ska kolla på när Mona Sahlin gör bort sig ikväll på Agenda? haha, I'll watch it. Får man inte missa ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0