I'm not saying it's your fault, although you could've done more.

Jag är riktigt glad idag faktiskt, tror jag iallafall. Kanske är inbilling, haha, orka överanalysera det också.. Anyways, idag var jag i skolan. (yay me) Hade NO, Tyska, särmatte. På tyskan fick jag reda på att jag får VG i slutbetyg iår, alltså har jag höjt mig! yay. Fick faktiskt lite egoboost där, och det är väl okej ibland. Lite roligt dock att jag typ har varit med på 5-6 tyska lektioner i ÅR och ändå sätter VG. Men tydligen såg hon det jag kämpade för förra året nu istället, alltid något! Något som dock inte var lika bra var att jag glömde NO-Böckerna i skolan, så jag kan inte plugga på kemi provet jag har imorgon, lyckat Signe. Otroligt lyckat. Men kanske hinner plugga lite innan. Hope so.

Nu kollar jag lite på Ellen på 5:an, har favoritplaylisten på som vanligt och funderar lite. Ska städa mitt rum lite, så alla vet :) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0