I wanna be a part of something i dont know.

Dagen har faktiskt gått förvånansvärt bra, det trodde jag verkligen inte. Kunde inte sova, vaknade hela tiden och var rejält trött imorse. Men lyckades ta mig till skolan iallafall, var med på SO;n och Tyskan, tyskan var fett kul! Vi körde charader och tjejerna vann, ofc ;D Sen drog jag hem ett tag, hade utvecklingssamtal och fick veta vart mina betyg kommer hamna. Bättre än jag trodde, bara de "närvarosbehövande" ämnena som jag tappat på. Resten är helt okej :) men somsagt så ska jag inte räkna med dessa betyg. Kunde ju inte hjälpa att det blev såhär och det är ju inte kunskapen som är på den nivån. Anyways, nu försöker jag få ut Tina. Hon segar för hon sitter och pratar med sin gullis Johannes. Såååå, jag får väl vara snäll och vänta. Hahah!
Imorgon är det skola, No, so och specmatte. Sen slutar jag, efter det blir det BUP och förhoppningsvis lite shopping :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0