Friiiidaaaaaay!

Har typ undvikit att blogga hela dagen eftersom min iPhone har väääääääägrat att lägga in mina bilder till datorn. Idiot-telefon alltså ;( så det är dagens ursäkt med andra ord. Men vi får väl klara oss utan bilder idag alltså!
Hursomhelst så hade jag sovmorgon idag, till nio, så jävla skönt. Fredagar är awesome alltså. Alltid så utvilad då.
Körde engelskaprov på engelskan och det kändes förjävla bra, tror på starkt VG eller svagt MVG eftersom jag missade lite på synonymerna, men vi får väl se :) Sedan var de lunch, otrolig ovärt men iallafall. Sedan chillade jag, Tina och Alice i solen ett tag innan So;n, då vi kollade på nyheterna och gjorde nutidskryss. Sedan slutade jag. Stekte lite i solen, sedan sov jag någon timme. Drog ut med Tina ett tag, och sedan hamnade jag här. En lugn hemmakväll med andra ord. Härligt värre!

Imorgon blir det fest hos sötaste Elin, kulkul. Har valt kläder och shit sam fixat naglarna, är galet trött och ska nog gå och lägga mig snart. Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0