Will I ever let it show,

Okej, det har varit nog med meningslösa inlägg de senaste dagarna. It has to stop. Men sen kommer frågan.. vad ska jag skriva om egentligen? har ju redan relativt enkelt sagt vad jag gjort idag, och det var inge vidare intressant. Usch, man skulle kunna säga att jag skriver en helt onödig blogg, men eftersom jag har läsare, så verkar någon tycka om det iallafall!
Igår skickade jag efter lite saker från bangerhead.se, två hårspray flaskor, en liten på 100 ml och en stor på 300 ml från märket OSiS och deras Session Extreme Spray, för endast 139 kronor! Gaaaaalet billigt, så jag slog till direkt (; Här kan ni köpa detta!

Imorgon vet jag inte hur pass uppdaterad jag kommer vara, eller snarare ni. Jag är den som uppdaterar, det där blev rörigt.. anyways, eftersom det är konsert på kvällen och jag kommer nog ha fullt upp hela eftermiddagen så kanske jag bloggar lite på mobilen, annars kör jag nog Facebook updates via iPhonen, bara för att ;d

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0