we're going straight to the top,

Jag sov alldeles för länge idag, gick inte upp förrens tio i tre någonting, haha. Fast jag behövde det nog, så sjukt trött var jag! förstår inte hur jag orkade på den tiden när jag var uppe halva natten, gick i skolan och ändå langade arbeten med MVG som betyg. Så jävla långt borta från det nu alltså (; Anyways, ska till skolan på möte med rektorn och Maria imorgon igen, vi ska väl antagligen prata om min situation just nu och hur allt fungerar, hur vi ska göra för att gå vidare, det kommer kännas jobbigt, men det kommer vara så jävla skönt när jag får komma ut ur konferensrummet sen, måste tänka på det.. Och direkt efter det kommer Taxin och kör oss till SÖS!
Har en tid hos Eva-Britt klockan 13, så det är fullt upp med andra ord. Sen ska jag förhoppningsvis, om jag inte är alltför död villsäga.. dra till Elin ett tag och vara med henne och alla andra trevliga människor (: Så är iallafall planen.

Min iPhone är elak och jag vet inte vad jag ska ha för skor imorgon. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0