Möte med rektorn,

Efter ett möte med rektorn och min mentor i skolan så verkar saker och ting kanske klarna upp lite grann. Eller  jag hoppas det snarare. Hursomhelst så fick jag ett anpassat schema fram till påsklovet, då jag bara går på vissa lektioner. Så jag har ca 8 lektioner i veckan, en tyska, två engelska och resten matte och ett block med Maria. Tror det kan fungera bra faktiskt, eller jag hoppas det. Rektorn Angela var verkligen snäll och ville hjälpa till, jag hade ju mer trott på att jag skulle bli lite.. dömd om ni förstår vad jag menar. Men aja. Vi prövar det här nu!
Senare idag, klockan 14;30 har jag en tid hos Lasse på SÖS, great. Finns lite saker jag måste kolla upp med honom och sådär, så det blir braaau. Imorgon är det BUP och sedan gör vi stan litegrann, för att ha något att se fram emot mitt i allt.

Usch, känns som inte jag har vaknat ännu.. Mamma väckte mig typ 40 minuter innan vi skulle till mötet och iofs har jag ca 3-5 minuter till skolan men iallafall. Fick sminka mig med stängda ögon nästan, haha!
Nu ska jag bättra på sminket och kläderna litegrann, måste se anständig ut liksom (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0