It cuts me like a knife,

Igår var jag hos BUP dårå, och det blev en av de tuffaste mötena hittills faktiskt, vet inte vad det var men riktigt jävla jobbigt var det. Så att gå på stan efter kanske inte var den bästa idéen... men aja, nevermind.
Orkade aldrig blogga igårkväll, var så trött så att det sved i ögonen och ja, sängen blev min första prioritet liksom. Somnade faktiskt relativt fort för en gångs skull. Jag hatar att jag ska vara så jävla fucked up. Hatar det, hatar det.

Hur som helst, trots att jag inte var på något vidare shopping-humör igår så blev det iallafall en sak som fick följa med mig hem!


Plånbok från Guess, 600 kronor. Köpt på NK (:

Kommentarer
Postat av: Mollie

Snygg :D:D

2010-03-24 @ 09:26:23
URL: http://thisismypointofview.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0